Мақалалар

Интернетте балаларға не ұсындық?

Желілік журналистика дамыған сайын аудиторияның сан қыры пайда болатынын, қоғамның кез келген әлеуметтік тобын аудитория ретінде бағалап, оларға қызмет көрсетуге даяр тұру қажет екендігін естен шығармау керек. Бүгінде желілік журналистканың назары толық ауа қоймаған бағыт балаларға арналған контен мәселесі.

24 мая 2018, 16:57
Қазақстандағы балалар басылымдары

Отандық журналистикада өзіндік даму бағыты бар, аудиториясы да ерекше салалардың бірі ретінде балаларға арналған басылымдарды атауға болады. Қазақстандағы балалар басылымдарының дамуы журналистиамен ғана емес, әдебиетпен, соның ішінде балалар әдебиетімен де тығыз байланысты екендігі анық. Бірақ, қазақстанның ақпарат нарығындағы балаларға арналған сегментте отандық балалар басылымдары емес, ресейлік өнімдер басымдыққа ие болып отыр. Демек, бұл бағытта бізге әлі талай жұмыс атқару қажет деген сөз.

24 мая 2018, 16:55
Тренингтер не үшін керек?

Бүгінде журналситердің транспрофесионал маман болулары керектігі жайлы жиі айтамыз. Өйткені ақпараттық технологиялар дамыған сайын бұл мамандықтың сыр-сипаты да өзгеріп келеді. Ал заман ағымынан тыс қалған маман бәсекелестікке қабілетті бола алмайды. Демек, түрлі тернингтерге тқатысу өте өзекті болып тұр.

24 мая 2018, 16:54
Тәжірибе алмасудың маңызы

Жыл сайын елімізде журналистердің біліктілігін арттыруға және тәжірибе алмасуға арналған түрлі шаралар өтіп тұрады. Әдетте, кәсіби мамандар жиналып, саланың мәселелерін талқылайтын басқосулар сияқты ғана көрінетін бұл жиындардың журналистиканы дамытудағы рөлі де зор. Тек сондай жиындарда жиналған тәжірибелерді салада қолдану мәселесі өзекті.

24 мая 2018, 16:53
Радио журналистика және интернет

Қазакстанда радио журналистканың дамуы ХХ ғасырдың басынан басталады. Дәлірек айтқанда 1921 жылы елімізде алғаш рет ресми түрде радиохабарларыдң таратыла бастауынан отандық радиожурналистка даму жолына түскен. Дамудың түрлі кезеңдерін өткізген бұл сала бүгінде ақпараттық технологгиялардың дамуына байланысты масс-медианың өзге де салаларымен, әсіресе интернетпен кәдімгідей күрделі бәсекелестік жағдайында өмір сүріп жатыр.

24 мая 2018, 16:52
«Бөлінген» журналистика

Журналистика кәсібіне қатысты болып жатқан өзгерістер күн санап жаңа қызмет түрлерін, ерекшеліктерді туындатуда. Ақпаратпен жұмыс істеу аясының кеңеюіне байланысты жаһанда «бөлінген журналистика» деген концепция пайда болды. 2007 жылы Ұлыбритания журналисі Пол Бредшоу ұсынған бұл концепцияға қызығатындар қатары аз емес.

24 мая 2018, 16:51
Баспасөз мәслихаты және брифинг

Баспасөз конференциялары мен брифингтер, түрлі орган өкілдерінің масс-медиа алдына шығуы бүгінде танымал шаралардың қатарына кіреді. Бұл шараларға көбіне ньюсмейкерлердің өздері, ақпараттық қызметтер мүдделі болып жатады. Бұл аталған құрылымдардың өздеріне қолайлы ақпараттық себептерді қалыптастыруына мүмкінідк беретін шаралар.

24 мая 2018, 16:50
Қазақ тіліндегі үздік сайт қалай қалыптасты?

Бүгінде отандық интернет кеңістігінде өзіндік қолтаңбасы мен даму жолының ерекшеліктері арқылы көзге тсүетін бірақатар медиа-реурстар бар. Қкінішке қарай оларыдң көбі мемлекетті ктілде емес, ресми тілде дамып келе жатыр. Дегенмен, сол топтың ішінде қара үзіп тұрған біреуіне ерекше тоқталуға болады. Өйткені, аталған ресурстың даму тарихы тек жаң амедиа технологияларына ғана емес, адам факторына, ұлттың мінезіне тікелей қатысты. Ал, ол қандай сайт десеңіздер, ол - baribar.kz сайты

24 мая 2018, 16:48
Сайтты оптимизация жасауға қажет тегін SEO-инструменттер

Желілік журналистикада сайттардың аудиториясы, іздеу жүйелеріненн дер кезінде табылуы, материалдардың танымладағы маңызды болып отыр қазір. Біз журналистканың дамуына қатысты жазылған мақалаларымызда мультимедиалық құралдар туралы да аздап хабардар еткенбіз. Енді интернет ұсынған тегін құралдарды атап көрейік.

24 мая 2018, 16:47
Тақырыпты қалай қоямыз?

Қанекей, жазылған мақаланың, репортаждың, интервьюдің тақырыбы туралы сөз етейік. Оқырман 2-3 секунд ішінде сіздің қойған тақырыбыңызға қарайды да, оны оқу керек пе, жоқ па деген шешім қабылайды. Сөйтіп, сіздің тақырыбыңызың кейде мақаланың тағдырын шешетіні бар.Мақала аудиторияның назарына ілігіп, ел аузында жүре ме, жоқ әлде редакция архивінде қалып қоя ма, оған тақырыптың көп ықпалы бар. Әрине, ең алдымен әр журналистің өзіндік стилі, сөз саптауы, әдіс-тәсілдері болатынын назардан тыс қалдырмау керек. Журналисті мақаласын қайдан бастап жазады оны өзі біледі, біреулер лидтен бастайды, тағы бір журналист негізгі мәтінге кіріседі, енді бір журналист үшін ең алдымен тақырып қойған маңызды болып саналады. Өз ісін білетін, шебер журналистер үшін оң-солы бәрібір. Дегенмен, нағыз тәжірибелі, дарынды журналист тақырып қоюға ерекше көңіл бөледі.

24 мая 2018, 16:46